Friele vekker årets festivaldeltakere

Friele vekker årets festivaldeltakere

Publisert: 20. mai 2011

Friele Coffee Point er et festivalkonsept som ble lansert i fjor sommer og var en stor suksess. I år har Kaffehuset Friele også fått TORO med på laget for å gi et enda bedre tilbud til festivaldeltakerne. 

- Friele Coffee Point ble lansert som et hyggelig sosialt møtepunkt i det daglige festivalkaoset, sier produktsjef Torunn Martin. - Vi ønsket å skape en sosial setting der venner kunne finne hverandre og oppdatere konsertplaner, mens de nyter en rykende fersk kaffe eller forfriskendeISkaffe. Nordmenn liker å treffes over en kopp kaffe og det var en veldig takknemlig jobb å servere så mange glade festivaldeltakere i fjor. I år kan de også få Brownies fra TORO på Coffee Point.

Roomservice

I tillegg til å skape et sosialt møtepunkt skal Kaffehuset Friele servere frokost ved teltet. For kr 150,- kan du bli vekket med en kopp kaffe og nybakte scones.

- Det er viktig å få i seg noen skikkelige måltider når man rocker til langt på natt og i år skal vi sammen med TORO servere kaffe og nybakte Grove Scones på festivalcampen. Vi er sikker på at dette vil gi slitne festivaldeltakere en positiv start på en travel festivaldag, sier Torunn.

Festivaler

Friele Coffee Point vil være på Hove- og Slottsfjellfestivalen og vurderer flere.

- Produktene vi har med oss er skreddersydd for målgruppen vi treffer på festivalene. Både Friele Instant og ISkaffe passer til en hektisk, aktiv og "on-the-go" livsstil. Vi gleder oss til en sommer fylt med god musikk, høy stemning og masse deilig kaffe, fortsetter Torunn Martin.

 

Kommentarer

Legg til ny kommentar

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta gode tilbud og siste nytt om kaffe.

Meld på

Informasjon om deg